Van, hogy egy szolgáltató az ügyfél "kényelme" érdekében teszi kényelmetlenné az ügyfél érdekét. Én, mint ügyfél meg azon gondolkodom, hogy most akkor melyikünk van fordítva bekötve.

Nem tudom kinek, hogy jött át ez az új rendszer, ugye Március 1-től már hiperszuper gyorsan megy a lóvé egyik számlától a másikra, akár 5 másodperc alatt is. Bevallom, engem, hétköznapi srácot annyira nem hozott lázba a dolog. Egyrészt meglehetősen ritkán utalgatok és akkor sem különösebben fontos, hogy 5 perc, 5 óra vagy 1 nap alatt megy-e át a pénz (a kártyás vásárlásnál meg eddig is gyors volt a fizetés), másrészt ami fontos lehetne a melósnak, a munkabér átutalásokat nem érinti a változás. Tehát ha munkabér "bankközi utalással" érkezik (értsd úgy: a munkáltató és a munkavállaló bankja nem ugyanaz) akkor ugyanúgy nem 5 másodperc alatt vált számlát a pénz. Rosszabb esetben ugyanúgy másnap kapja meg a melós, mint eddig. Persze ez nem akkora tragédia, egy nap csúszás nem a világ. Szóval jött most ez az új rendszer, hetek óta reklámozták, most megkaptam végre. Állítólag az én kényelmem érdekében történtek a változások. Nos ehhez lépest az eddigi egyetlen szembetűnő változás pont marhára nem kényelmes.